Κρατήσεις: 210.9242189 - 22910.38707

Συχνές ερωτήσεις

Αναφορικά με τον οδηγό

Ε: Ποιες είναι οι γενικές απαιτήσεις για να νοικιάσετε ένα αυτοκίνητο;
A: Όλοι οι οδηγοί πρέπει να είναι κάτοχοι διπλώματος για τουλάχιστον ένα (1) χρόνο.
Για τις κατηγορίες A,B,C και για κατόχους πιστωτικής κάρτας, η ελάχιστη ηλικία είναι τα 21 χρόνια. Αν δεν έχετε πιστωτική κάρτα στο όνομα σας τότε η ελάχιστη ηλικία είναι τα 25 χρόνια.
Για μεγαλύτερες κατηγορίες αυτοκινήτων, ελάχιστη ηλικία τα 25 χρόνια.
Ε: Μπορεί και κάποιος τρίτος να οδηγήσει το αυτοκίνητο που ενοικίασα;
A: Μόνο οι αναφερόμενοι στο συμβόλαιο οδηγοί επιτρέπεται να οδηγούν το αυτοκίνητο της Hertz. (βλέπε επίσης «επιτρέπει η Hertz επιπλέων οδηγούς;»)
Ε: Επιτρέπει η Hertz επιπλέων οδηγούς;
A: Ναι, μπορείτε να προσθέσετε επιπλέων του ενός οδηγούς στο συμβόλαιο σας. Αυτό θα πρέπει να γίνει κατά την διαδικασία συμπλήρωσης του συμβολαίου σας. Ο επιπλέων οδηγός θα πρέπει να έχει ισχύουσα άδεια οδήγησης μαζί του. Επιπλέον οδηγός μπορεί να προστεθεί και κατά την διάρκεια της μίσθωσης. Για να γίνει αυτό θα πρέπει να επισκεφθείτε οποιοδήποτε σημείο εξυπηρέτησης Hertz. 
Ο επιπλέον οδηγός θα πρέπει να επιδείξει το δίπλωμα οδήγησης του και να πληρεί τις προϋποθέσεις ενοικίασης.
Ε: Πόσο κοστίζει να προσθέσω έναν επιπλέων οδηγό?
A: Το ημερήσιο κόστος είναι €5 + ΦΠΑ.
Ε: Τι προκαταβολή θα πρέπει να αφήσω;
A: Την στιγμή της ενοικίασης παίρνουμε μία έγκριση στην πιστωτική σας βάση του κόστους της ενοικίασης σας, συν ένα ποσό εγγύησης. Αυτή η εγγύηση διαφέρει ανάλογα με τον σταθμό ενοικίασης, την μάρκα και το μοντέλο αυτοκινήτου. Θα πρέπει να υπάρχει ικανό περιθώριο στην πιστωτική σας κάρτα για να καλύψει όλες τις χρεώσεις.   
Όταν η πληρωμή γίνεται με μετρητά, τότε θα πρέπει να μας δοθεί σαν εγγύηση το συνολικό κόστος ενοικίασης, συμπεριλαμβανομένων και οποιοδήποτε επιπλέων χρεώσεων (ασφάλειες, ειδικός εξοπλισμός κτλ.), συν το ποσό της απαλλαγής του αυτοκινήτου.

 

Για την χρήση του αυτοκινήτου

Ε: Μπορώ να ρυμουλκήσω με ένα αυτοκίνητο της Hertz;
A: Όχι. Η ρυμούλκηση αποτελεί παράβαση των όρων της σύμβασης μίσθωσης και δεν επιτρέπεται σε καμία περίπτωση.
Ε: Μπορώ να επιστρέψω το αυτοκίνητο σε άλλο σημείο εξυπηρέτησης Hertz από το αρχικά συμφωνημένο;
A: Αλλαγή του σημείο επιστροφής του αυτοκινήτου μπορεί να σημαίνει και υψηλότερη χρέωση. Παρακαλούμε να επικοινωνήσετε με κάποιο υποκατάστημα ή το τμήμα κρατήσεων της Hertz για πληροφορίες.
Ε: Ποια είναι η πολιτική σχετικά με την οδήγηση εκτός δρόμου;
A: Τα αυτοκίνητα της Hertz, συμπεριλαμβανομένων και των τετρακίνητων, θα πρέπει να οδηγούνται μόνο σε ασφαλτοστρωμένους δρόμους.
Ε: Τι θα γίνει αν επιστρέψω το αυτοκίνητο αργότερα;
A: Yπάρχει μία περίοδος χάριτος 29 λεπτών. Μετά τη πάροδο των 29 λεπτών θα υπάρξει χρέωση μίας έξτρα ημέρας.  
Ε: Τι πρέπει να κάνω αν υπάρξει κάποιο τεχνικό πρόβλημα με το αυτοκίνητο;
A: Στην ατυχή περίπτωση μηχανικής βλάβης, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την ΕΛΠΑ οδική βοήθεια στο τηλέφωνο 10400. Στην συνέχεια επικοινωνήστε με το υποκατάστημα της Hertz από το οποίο έγινε η ενοικίαση.
Ε: Τι πρέπει να κάνω αν έχω κάποιο ατύχημα;
A: Θα πρέπει αμέσως να καλέσετε την αστυνομία και στη συνέχεια επικοινωνήστε με το υποκατάστημα της Hertz.
Ε: Αν αποδεχτώ την ασφάλεια CDW ή την SCDW, καλύπτομαι για κάθε ζημιά που μπορεί να προκύψει;
A: Όχι, υπάρχουν εξαιρέσεις στις ζημιές που δεν καλύπτονται από καμία ασφαλιστική. Τέτοιες είναι οι ζημιές στο κάτω μέρος του αυτοκινήτου, οι τροχοί και τα λάστιχα. Επίσης δεν καλύπτεστε για ζημιές που προκύπτουν σαν αποτέλεσμα οδήγησης σε ανώμαλο έδαφος, ρυμούλκηση άλλου οχήματος, μεταφορά εκρηκτικών, οδήγηση σε αγώνες κτλ.